Historier du husker og mærker

Efi.. hvad?

Navnet “Efiki” stammer fra det europæiske kunstsprog esperanto og betyder ”at gøre indtryk”.

Netop dét er grundlaget for virksomheden Efiki. 

Efiki er nemlig til for at skabe budskaber, der huskes og mærkes. Budskaber, der gør indtryk. 

Det betyder, at kommunikation ikke blot handler om at formidle klare og skarpe budskaber.

Stærk kommunikation får for alvor sin værdi, når historier og budskaber gør så meget indtryk på modtageren, at refleksionerne bliver hængende længe efter, at skærmen er slukket eller magasinet smidt i papirkurven.

Mennesket bag 
Mit navn er Anika Thorø Weber, og som uddannet journalist sætter jeg en ære i at fortælle historier og budskaber, der bider sig fast. Det har været en drivkraft gennem hele mit arbejdsliv – både som journalist og kommunikatør. 

Gennem tiden har jeg blandt andet lagt byline til artikler i NORDJYSKE Stiftstidende, Wood Supply, Building Supply og Licitationen – Byggeriets Dagblad. Desuden har jeg produceret TV-indslag til 24NORDJYSKE og arbejdet med både kommunikation og journalistik i flere værdibaserede organisationer.